A les que volem anar[@more@]06/02/2011 MITJA i 5KM DE GRANOLLERS. Anirem a recollir els pitrals el dissabte, sortin de l’Abanderado a les 10 del mati. El diumenge a les 8 els repartirem tambe a l’Abanderado i despres anirem cap a la cursa. Cursa amb sortides a les 10:30 (5 km) 10:50 (els de menys de 1:30) i 10:55 els populars mes lents.
6/3/2011 MARATO DE BARCELONA. Molts Maimakansu inscrits i cal tenir en compte que el 31 de gener apujen el preu. El dissabte dia 5 a la sala d’actes del Centre Atletic Laietania a les 12 del migdia, es fara el repartiment de pitrals, acte que fa molts anys que es repeteix. No hi falteu, com tampoc falteu a la cursa per encoratjar als de la Colla i a la resta de corredors.
13/03/2011 CURSA DE CALDETES 10 KM A les 10 del mati, 12 euros amb xip groc. JO NOMES INSCRIC FINS 28/02 Tambe podeu fer les inscripcions directament a:
http://atletisme.com/cursesol/1103caldes/
27/03/2011 MITJA i 5 KM DE MONTORNES A les 10 del mati, preu 20 euros
Inscric fins el 7 de març
Tambe volem anar a altres curses, us podeu inscriure directament a les del calendari Championchip.
http://www.championchip.cat/lliga2011/calendari.html
Nomes dir que els de menys de 1h30 també sóm populars.
Es cert, els de menys de 1h30 tambe sou populars…. pero menys per l’enveja que vos tenim el altes populars.
jajajajajaja
Aleix fins i tot per sota 1h 10 són populars!
Hola Jaume,si senyor tens tota la rao, aixó si, no tothom fa menys de 1h10.Una Cosa,quin Jaume ets?
Perdoneu la meva ignorància, però els qui estem per sota d’1:30, com acreditem que podem sortir a les 10:50, pel número de pitrall o simplement col·locant-nos a cops de colze, que és com normalment s’organitzen les sortides?
Moltes gràcies
Al fer la inscripcio, tens que dir el teu temps acreditat i et donen el pitral que toca.
Como del año pasado tengo 1h26m01s supongo que no me tendre que pelear con nadie.No polemicemos ningun comentario .Por dios acordaros que hice 1h26m01s.Quiero salir con mis mindundis ja ja ja