Ernest Carretero
on 12 de Novembre de 2012 at 12:57
La organització extraordinària, i el caliu del públic animant en tot moment en veure la samarreta amb la senyera i tot això sota una intensa pluja, va fer de la Behobia una experiència dificil d’oblidar.
Aquest lloc utilitza galetes funcionals i scripts externs per millorar la vostra experiència. Quines galetes i scripts s’utilitzen i com van afectar la visita s’especifica a l’esquerra. Vostè pot canviar la configuració en qualsevol moment. Les seves opcions no afectarà la seva visita.
NOTA: Aquesta configuració només s’aplicarà al navegador i al dispositiu que utilitzeu actualment.
Se usan para saber si ya aceptaste nuestras políticas, si ya estás suscrito a nuestra newsletter, para reconocer el estado de tu sesión si la tuvieses y para servir más rápidos los contenidos.
No se captura IPs ni siquiera para el servicio de Analytics así que tu visita es privada.
Per errada havia posat el comentari a un lloc equivocat:
Falten alguns mes a la llista, en Quim Martorell, jo mateix…
Tot un acte de fè correr ahir amb el temps que feia, l’animació va superar les meves espectatives! Impressionant!
Pere Salesa
La organització extraordinària, i el caliu del públic animant en tot moment en veure la samarreta amb la senyera i tot això sota una intensa pluja, va fer de la Behobia una experiència dificil d’oblidar.
Aquí tenéis mi crónica y una pequeña galería de fotos: http://objetivobehobia.blogspot.com.es/2012/11/behobia-san-sebastian-2012-objetivo.html
Un saludo