Despres de 33 anys hen canviat el recorregut en la part inicial i la final per no trepitjar carretera i sembla que hem encertat el gust dels corredors que l’han trobat millor.
FOTOS JAUME LLIBRE Classificacions 2015About The Author
Related Posts
7 Comments
Deixa un comentariCancel·la les respostes
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Arxius
Entrades recents
-
01/01/2026 Primera banyadagen. 1, 2026 | Notícies
-
-
21/12/2025 Entrenament cronometratdes. 5, 2025 | Notícies -
22/11/2025 Mitja per relleusnov. 24, 2025 | Notícies
-
16/11/2025 Marxa per la salut mentalnov. 17, 2025 | Notícies
Comentaris recents
- Carme 14 de juliol de 2025
- Anto 12 de juliol de 2025
- Gerardo 12 de juliol de 2025
- Antonio 10 de juny de 2025
- toni claria Martínez 8 de juliol de 2023
molt bona Organització ( com sempre ) . Encertat recorregut , dur però molt entretingut i divertit.
Enhorabona a tots el que d’alguna manera amb participat a l’organització ¡¡¡ i com siempre a la familia Maimakansu.
Genial organización y buen trato al corredor. Llevo haciendola unos años y no me gusta perdérmela pese a que es durilla y al calor
Molt encertat el canvi de recorregut evitant la carretera, però crec que ha quedat un pelet curts (9,3K). Pel proper any seria bó allargarla una miqueta per fer els 10K rodons. Endevant i ens veiem l’any que ve.
Una gran cursa, sens dubte. És la segona vegada que la faig i la primera que la corro i m’ha encantat. Tot i que les pujades inicials i el calor son un gran problema, la resta de l’itinerari es bastant amè i divertit. Demà al blog actualitzo la crònica. Fins l’any vinent
Molt agrait a tota la organització i voluntariat que fa posible curses d’aquest tipus!! Populars amb bona germanor entre tots els participants i col·laboradors particulars!! Gràcies ens veiem l’any que bé!! Un salut i un abraç!!
Enhorabuena a los organizadores que siguen en la brecha y con la misma filosofía de buen ambiente y buen trato al corredor. La modificación del cambio de recorrido está muy bien. Yo la dejaría así. A mi entender no tiene importancia si la distancia no son 10 kms. exactos porque con la dureza que tiene por las subidas no es comparable con otras carreras de 10 kms. Salen 9,3 kms. según GPS, pero a mí me ha encantado. La entrada en meta es apoteósica.