About The Author
Related Posts
5 Comments
Deixa un comentariCancel·la les respostes
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Arxius
Entrades recents
-
01/01/2026 Primera banyadagen. 1, 2026 | Notícies
-
-
21/12/2025 Entrenament cronometratdes. 5, 2025 | Notícies -
22/11/2025 Mitja per relleusnov. 24, 2025 | Notícies
-
16/11/2025 Marxa per la salut mentalnov. 17, 2025 | Notícies
Comentaris recents
- Carme 14 de juliol de 2025
- Anto 12 de juliol de 2025
- Gerardo 12 de juliol de 2025
- Antonio 10 de juny de 2025
- toni claria Martínez 8 de juliol de 2023
gracias por las fotos, y desde aqui quiero comentar que el crono de esta mitja, pues que va fatal, no se porque se resisten a championchip, pero es que me enviaron por sms el tiempo parcial de los 10km y no era ni el total ni el real y luego a la llegada, pues eso cronometralo tu misma, no pasa nada, pero seria un detallito, por lo demas, es una mitja muy chula y muy generosa.
Maria José, has fet de temps real 2:11:07. Mira’t l’excel que ha publicat el capi. Salutacions
Una mitja, un día y un tiempo de carrera fantásticos, sólo hay que ver las fotos para hacerse una idea, felicidades a los fotografos.
Una lástima que el crono no diera el tiempo real… un día que baje de las dos horas (por décimas) pero estaba muy contenta y no quedó reflejado!!
La cursa m’ha agradat força i el nou recorregut, molt be. No entenc perque no poden fer temps reals, perqué els altre anys ho van fer….
Magnífica matinal de sol per córrer una mitja marató, amb temperatura agradable i ambient engrescador. Molt bona participació Maimakansu, com cada any.
M’he tornat a mirar les classificacions a la pàgina http://www.mitjamontornes.com, i ara ja surten els temps nets de classificació, o sigui els temps reals que hem fet. Això ja és una altra cosa, perquè sí que coincideix amb el que em vaig cronometrar.
El capi també ha deixat un Excel amb les classificacions en què hi apareixen els temps reals al final, mireu-vos-ho bé, companys.