DIVENDRES SANT Posted by El Capi | març 29, 2010 | Notícies | 0 | Com cada any esteu tots convocats per anar a peu fins a Can Bruguera. Sortida a les vuit de la porta del Parc Central. Porteu esmorzar. Hi haura pilota. Comparteix això: Comparteix al Facebook (S'obre en una nova finestra) Facebook Share on X (S'obre en una nova finestra) X Email a link to a friend (S'obre en una nova finestra) Correu electrònic Share on Pinterest (S'obre en una nova finestra) Pinterest
Comentaris recents